SELAMAT HARI RAYA

images

Pihak kami mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pengunjung di laman blog tidongboy atas sokongan dan komen yang dihantar kepada kami, tampa sokongan pengunjung mungkin blog ini tidak mempunyai pelawat seramai tiga ribu sejak dibuka blog ini pada Mach 2009 dan kami mengucapkan Selamat Berpuasa dan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin…

2 Respons to “SELAMAT HARI RAYA”

  1. as salam buat tidongboy & rakan-rakan lain…

    saya terpikir klu kita dapat wujudkan satu persatuan/kelab tuk bangsa tidung… saya pernah mengikuti ayah saya ke majlis persatuan tidung di dewan besar tawau semasa saya kecil dulu.. sayangnya sekarang saya tidak nampak adanya usaha kearah itu lagi..mgkin saya kurang info sb saya bermastautin di kl skrg… jika tidak dapat bersatu secara lahiriah, setidak – tidaknya secara maya… mungkin kita ada satu pentas untuk memartabatkan suku kita…sekadar pandangan……….

  2. Saya sarankan agar En Umar (pemilik blog) boleh aturkan pertubuhan ini kembali. InsyaAllah akan berjaya dgn ada nya sokongan padu. Saya pun menyokong sgt, walau kini bertugas di Semenanjung Malaysia.

Tinggalkan Jawapan

